sâmbătă, 14 aprilie 2012

Top five al mesajelor de Paste

Cum toata lumea a reusit sa finalizeze pregatirile pentru Paste dar unii dintre noi ne trezim exact dupa masa in familie ca nu ne-am hotarat in privinta unui mesaj pe care sa il trimitem prietenilor nostri.In acelasi timp, vrem ca mesajul nostru sa fie amuzant dar si sa transmita tot ce le dorim.
Iata un top five din mesajele pe care le-am vazut anul acesta:
  1. Mi-am făcut wishlist-ul de Paşte. Te vreau pe tine în grădină, în casă, în gânduri şi în suflet! Dacă dai reply, înseamnă că mi-am primit cadoul aşa că iepuraşul poate să îşi vadă de treabă anul asta!.
  2. M-a contactat iepuraşul şi mi-a zis că eu o să fiu cadoul tău de Paşte. Sunt puţin în dilemă! Ar trebui ca în dimineaţa de Paşte să ajung în gradina ta dar parcă tu nu ai gradină. Să vin pe balcon? Aştept răspuns!
  3. Să-ţi fie viaţa pufoasă ca un cozonac, fără griji ca a unui mieluşel, colorată ca un ou de Paşte şi luminoasă ca ziua Învierii. Hristos a înviat!  
  4. Baftă la ciocnit şi fie ca iepuraşul să nu te ocolească! Paşte fericit alături de cei dragi!
  5. Iepuraşul şi-a pierdut agenda cu adrese … Trăieşte sărbătoarea cu adevărat, iepuraşul va simţi şi va ajunge şi la tine. Există un iepuraş care ne aduce fiecăruia dintre noi sentimentul sacru al Învierii Domnului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu