marți, 7 februarie 2012

Infinit.

Intr-o lume in care pierd numai eu
Destinul imi joaca feste..
Ok, am inteles, te crezi semi-zeu
Iar mie-n.ar trebui sa.mi mai pese...
Te caut , insa,pe stradute de hartie,
In speranta ca destinul mi te va scoate-n cale.
Sunt strazi abandonate,dar cine stie?
Poate soarta se va-ndura de noi
Intr-o seara de mai si,pe stradute de hartie ,
Focul se va aprinde si vom fi iar amandoi.
Acum,insa,stau singura privind la foc,
Tristetea s-a lasat in mine
Si lacrimi calde isi fac loc,
Iar gandul?Zboara tot la tine.
Doar amintiri au mai ramas
Din povestea noastra de iubire.
Iluzii triste , fara glas,
Vibreaza-adanc in a mea fire...
Te caut ,inca,pe aleea cu trandafiri,
Pasind,parca,pe urmele pasilor tai.
Caut speranta unei noi iubiri,
Dar trecutul ma face sa raman la ,,NOI".
Trandafirii au murit. Petale-uscate cad usor..
Si n-am crezut ca , din iubire , ma voi usca asemeni lor.
O voce calda-n mine-ncet rasuna,
E vocea care-mi spune bland:
,,Te voi iubi mereu , iubito!Dar nu putem fi impreuna.
Tu-mi vei fi mereu in gand.."
O lacrima incet coboara,
Alunecand pe fata mea.
Si-as vrea sa-ti spun,a mia oara
Ca despartirea-i tare grea!
Si vad...ca tie nu iti pasa
C-as vrea sa fiu din nou cu tine,
sa te mai strang la pieptul meu,
a ta privire sa m-aline..
Si vad,tu nu stii ce-i iubirea,
pentru tine-a fost un simplu joc.
Ah,ce dulce-a fost amagirea,
Cand m-ai lasat singura,langa foc.
Incerc sa-ti spun ca pentru mine
Ai fost un vis ce s-a-mplinit.
Desi acum sunt doar suspine,
Sa stii mereu ca te-am iubit!
Acum,cand focu-aproape ca s-a dus,
Privesc prin geamul manjit de soare.
Vocile-mi spun ca mereu e si-un apus,
Iar gandurile-mi fug agale..
Am inteles acum-iubirea.i fum ce din suspine creste,
e val de lacrimi,dulce amagire,
Foc ce-n ochii dragi zbucneste,
un cantec,fara de-armonie.
Si-am inteles ca.ntr.un final,tu vei sosi
acolo unde-ti este locul,
Iar fericirea va veni
sa-ncerce ea sa-si faca jocul..
Sper c-ai realizat ce-ai insemnat pentru mine,
Altfel,toate cuvintele-au fost fara rost..
Si,chiar dac-am pierdut cararea catre tine,
Iti doresc s-ai parte de tot ce-i mai frumos.
Raman acum,pierduta-n nemurire,
Uitata de timp,pe poteci fara sfrsit..
Pasesc,timida,in nestire...
Ah,sminteala inteleapta!Dulce fiere!
Ce rost ar mai avea o viata fara tine?!
Mai bine sa ma pierd in infinit..
Ma duc , iubitul meu,la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu